Tkaniny za punkty

Jako hurtownia tekstyliów prosperująca na rynku od lat, wiemy, jak ważne jest zaufanie klientów. W tym celu wprowadziliśmy program lojalnościowy, który niesie za sobą wiele korzyści dla osób, które wykonują u nas zakupy, zarówno detaliczne, jak i hurtowe. Prowadzony przez nas program lojalnościowy umożliwia zakup danej tkaniny za punkty, zebrane podczas dotychczasowych transakcji.

Na czym polega nasz program lojalnościowy?

Każdy zarejestrowany na naszej stronie internetowej klient, przynależy do programu. Za każde wydane 10 zł podczas wykonywania zakupów online, klient otrzymuje 1 punkt. Punkty są przyznawane według systemu, który oblicza sumy cen produktów po uwzględnieniu rabatów. Koszty wysyłki nie są w tym przypadku uwzględniane. Za punkty można zakupić dowolny produkt z naszej strony.

Ponadto punkty przyznawane są w ramach pojedynczych zamówień. W niektórych przypadkach, takich jak anulowanie zamówienia przez klienta, punkty są usuwane z konta.

Jak zdobyć dodatkowe punkty?

Poza regularnymi zakupami w naszym sklepie internetowym, klienci mają szansę na zdobycie dodatkowych bonusów, co przybliży ich do zakupu tkanin za punkty. Wystarczy zapisać się do naszego newslettera, który będzie na bieżąco powiadamiał Państwa o nowościach i promocjach w naszym sklepie. Wówczas na konto wpłynie dodatkowo 10 punktów. To samo dotyczy każdej napisanej opinii na naszym portalu.

By sprawdzić saldo zebranych punktów, wystarczy przeanalizować bieżąco zamówienia lub zalogować się na swoim koncie i zapoznać się z informacjami, które są zawarte w sekcji Program Lojalnościowy.

ABY SKORZYSTAĆ Z PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO:

Załóż konto w naszym sklepie

Złóż zamówienie jako klient zalogowany

Ile punktów otrzyma klient za każde jednorazowe zakupy?

  • Za każde wydane 10zł klient otrzyma 1 pkt
  • Punkty przyznawane są w ramach pojedynczych zamówień. Liczba punktów obliczana jest z
    sumy cen produktów po uwzględnieniu rabatów. Koszt wysyłki nie jest uwzględniany

Kto może otrzymać punkty?

Wszyscy zarejestrowani klienci

Za które produkty klient otrzyma punkty?

Wszystkie produkty

Dodanie punktów na konto klienta w momencie:

Opłacenia zamówienia

Punkty przyznane za zakupy zostaną odjęte, jeśli status zamówienia zmieni się na:

Anulowane

Jeśli klient zapisze się do newslettera

Klient otrzyma 10 punktów

Jeśli klient napisze opinie

Klient otrzyma 10 punktów

Ile mam punktów? Dowiesz się o punktach:

  • Bieżące zamówienie - po przejściu do koszyka na dole w podsumowaniu zamówienia
  • Zaloguj się, wybierz "Konto" na samym dole w sekcji Program Lojalnościowy
  • Po każdych zakupach dostaniesz e-mail o nowo dodanych punktach

Masz pytania? Napisz do nas: kontakt@materialytkaniny.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium